Bad Breath
Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sin autem est in ea, quod quidam volunt, nihil impedit hanc nostram comprehensionem summi boni. Itaque et manendi in vita et migrandi ratio omnis iis rebus, quas supra dixi, metienda. Ius autem, quod ita dici appellarique possit, id esse natura, alienumque esse a sapiente non modo iniuriam cui facere, verum etiam nocere. Nam et a te perfici istam disputationem volo, nec tua mihi oratio longa videri potest. Quorum sine causa fieri nihil putandum est. Duo Reges: constructio interrete. Similiter sensus, cum accessit ad naturam, tuetur illam quidem, sed etiam se tuetur; Sed haec omittamus; Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt; Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum. Ita est quoddam commune officium sapientis et insipientis, ex quo efficitur versari in iis, quae media dicamus. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Quid Zeno? Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Amicitiam autem adhibendam esse censent, quia sit ex eo genere, quae prosunt. Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. Nam, ut paulo ante docui, augendae voluptatis finis est doloris omnis amotio. Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius. Nam illud quidem adduci vix possum, ut ea, quae senserit ille, tibi non vera videantur. Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Ubi ut eam caperet aut quando? Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? Sed id ne cogitari quidem potest quale sit, ut non repugnet ipsum sibi. Quid enim necesse est, tamquam meretricem in matronarum coetum, sic voluptatem in virtutum concilium adducere? De hominibus dici non necesse est. Te autem hortamur omnes, currentem quidem, ut spero, ut eos, quos novisse vis, imitari etiam velis.
Episode cover art for Bad Breath
00:00
30:00