Crop Circles
Mene ergo et Triarium dignos existimas, apud quos turpiter loquare? Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At eum nihili facit; Alia quaedam dicent, credo, magna antiquorum esse peccata, quae ille veri investigandi cupidus nullo modo ferre potuerit. Hinc ceteri particulas arripere conati suam quisque videro voluit afferre sententiam. Sed est forma eius disciplinae, sicut fere ceterarum, triplex: una pars est naturae, disserendi altera, vivendi tertia. Si enim Zenoni licuit, cum rem aliquam invenisset inusitatam, inauditum quoque ei rei nomen inponere, cur non liceat Catoni? Duo Reges: constructio interrete. Ex quo intellegitur, quoniam se ipsi omnes natura diligant, tam insipientem quam sapientem sumpturum, quae secundum naturam sint, reiecturumque contraria. Ratio ista, quam defendis, praecepta, quae didicisti, quae probas, funditus evertunt amicitiam, quamvis eam Epicurus, ut facit, in caelum efferat laudibus. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos. Quis hoc dicit? Suo genere perveniant ad extremum; Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Transfer idem ad modestiam vel temperantiam, quae est moderatio cupiditatum rationi oboediens. Nam si dicent ab illis has res esse tractatas, ne ipsos quidem Graecos est cur tam multos legant, quam legendi sunt. Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Aristoteles, Xenocrates, tota illa familia non dabit, quippe qui valitudinem, vires, divitias, gloriam, multa alia bona esse dicant, laudabilia non dicant. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Quae enim dici Latine posse non arbitrabar, ea dicta sunt a te verbis aptis nec minus plane quam dicuntur a Graecis. Princeps huius civitatis Phalereus Demetrius cum patria pulsus esset iniuria, ad Ptolomaeum se regem Alexandream contulit. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Quod autem magnum dolorem brevem, longinquum levem esse dicitis, id non intellego quale sit. Itaque beatior Africanus cum patria illo modo loquens: Desine, Roma, tuos hostes reliquaque praeclare: Nam tibi moenimenta mei peperere labores. Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit. Respondeat totidem verbis. Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? His similes sunt omnes, qui virtuti student levantur vitiis, levantur erroribus, nisi forte censes Ti. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Quae iam oratio non a philosopho aliquo, sed a censore opprimenda est. Sunt enim prima elementa naturae, quibus auctis vĂ­rtutis quasi germen efficitur. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Potius ergo illa dicantur: turpe esse, viri non esse debilitari dolore, frangi, succumbere. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Est autem eius generis actio quoque quaedam, et quidem talis, ut ratio postulet agere aliquid et facere eorum. Quonam, inquit, modo? Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. Post enim Chrysippum eum non sane est disputatum. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur. Quarum cum una sit, qua mores conformari putantur, differo eam partem, quae quasi stirps ets huius quaestionis. Quae contraria sunt his, malane? Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser.
Episode cover art for Crop Circles
00:00
30:00