Mr. Doodge
Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Ita fit ut, quanta differentia est in principiis naturalibus, tanta sit in finibus bonorum malorumque dissimilitudo. Quibus natura iure responderit non esse verum aliunde finem beate vivendi, a se principia rei gerendae peti; Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Duo Reges: constructio interrete. Idcirco enim non desideraret, quia, quod dolore caret, id in voluptate est. Respondeat totidem verbis. Minime vero probatur huic disciplinae, de qua loquor, aut iustitiam aut amicitiam propter utilitates adscisci aut probari. Quod, inquit, quamquam voluptatibus quibusdam est saepe iucundius, tamen expetitur propter voluptatem. Animi enim quoque dolores percipiet omnibus partibus maiores quam corporis. An eiusdem modi? Animadverti, ínquam, te isto modo paulo ante ponere, et scio ab Antiocho nostro dici sic solere; Sint ista Graecorum; Is hoc melior, quam Pyrrho, quod aliquod genus appetendi dedit, deterior quam ceteri, quod penitus a natura recessit. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Ad eos igitur converte te, quaeso. Perturbationes autem nulla naturae vi commoventur, omniaque ea sunt opiniones ac iudicia levitatis. Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Inquit, dasne adolescenti veniam? Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Quid enim necesse est, tamquam meretricem in matronarum coetum, sic voluptatem in virtutum concilium adducere? Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Levatio igitur vitiorum magna fit in iis, qui habent ad virtutem progressionis aliquantum. Facile est hoc cernere in primis puerorum aetatulis. Odium autem et invidiam facile vitabis. Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? In ipsa enim parum magna vis inest, ut quam optime se habere possit, si nulla cultura adhibeatur. Sic igitur in homine perfectio ista in eo potissimum, quod est optimum, id est in virtute, laudatur. Quo igitur, inquit, modo? Qui potest igitur habitare in beata vita summi mali metus? Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis, quam quo te aut Epicurum reprehensum velim. Et quidem illud ipsum non nimium probo et tantum patior, philosophum loqui de cupiditatibus finiendis. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus;
Episode cover art for Mr. Doodge
00:00
30:00